Retouren & service
Nu kan het toch gebeuren dat er iets misgaat en je niet de ervaring ondervindt die je graag had willen hebben. Dit zouden wij enorm betreuren en om dit een volgende keer niet meer voor te laten komen en dus van te leren, willen wij je vragen dit aan ons door te geven. Je kunt je klacht of opmerking daarom via onze contactpagina doorgeven, dan streven wij ernaar om binnen 8 uur een reactie te geven en zoveel als mogelijk de mindere ervaring om te buigen naar een positieve ervaring. Je kunt uiteraard ook per reguliere post of telefonisch contact opnemen.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hierover contacten. Mocht dit uiteindelijk toch niet helemaal of helemaal niet naar tevredenheid zijn, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Scholtes Noten & Deli bij aangesloten is. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevedigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Onze gegevens
Scholtes Noten & Deli
T.a.v.: Klantenservice
Alphons Diepenbrockhof 91
2551 LD Den Haag
Nederland
Klantenservice: +31 (0)70 - 415 84 53
Bereikbaarheid:
maandag t/m zaterdag 09.00 - 17.00 uur
Retourneren kan onder de volgende voorwaarden:
- Het product mag niet door aangewend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.
- Je mag het product slechts in die mate uitgepakt en gebruikt hebben, zover dat nodig is geweest om te kunnen beoordelen of het product voldoet.
- Uit hygiënische- en veiligheidsoverwegingen kunnen wij géén geopende verpakkingen accepteren.
- Je stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.
- Je dient artikelen die worden teruggezonden indien mogelijk in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product met bijsluiting van een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht aan ons toe te sturen.
- Artikelen zonder kopie factuur kunnen niet in behandeling worden genomen.
- Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.
- Scholtes Noten & Deli brengt geen kosten in rekening wanneer een zending wordt geretourneerd, wel wordt na het ontvangen van de retourzending, de zending gecontroleerd. Als de goederen of de verpakking incompleet of beschadigd zijn zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan de koper. Deze kosten worden dan in mindering gebracht aan het te restitueren bedrag. Restitutie van het orderbedrag geschiedt binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending en is alleen mogelijk via een bancaire of girale overboeking. Indien een bestelling niet binnen 30 dagen na bestelling bij de koper is afgeleverd heeft de koper het recht de bestelling te annuleren. Dit geldt niet wanneer er afwijkende levertijden besproken zijn.
Voorwaarden
De koper heeft het recht op een afkoelingsperiode van 14 werkdagen na levering van de goederen. Dit betekent dat de koper de goederen binnen deze periode mag retourneren naar Scholtes Noten & Deli. De verzendkosten en de risico’s die hiermee gepaard gaan, zijn voor de koper. Wanneer de koper goederen retour wil zenden, moet dit vooraf gemeld worden, zodat wij hiervan op de hoogte zijn.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Klachtenafhandeling
Bij Scholtes Noten & Deli draait alles om de blije klant, lekker genietend van al het lekkers dat we verkopen. Maar mocht je toch toch een mindere ervaring hebben met onze service verzoeken wij je je klacht te mailen naar info@scholtesnoten-deli.nl. Bij Scholtes streven we ernaar om ingediende klachten binnen twee werkdagen te beantwoorden. Mocht er toch meer tijd nodig zijn, zorgen we wel dat binnen de termijn van 14 dagen geantwoord wordt met een bericht van ontvangst en indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders naar tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit toch niet helemaal op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op deze link. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.